Mahdollistaja. Sitä me mielestämme – ja mielellämme – olemme. Mahdollistamme yritysten menestyksen, kasvun ja investoinnit. Lue tämä teksti, niin tiedät, miten voimme auttaa!

Mahdollistaminen on tietysti hieno sana, mutta me emme jää korulauseiden tasolle. Käytännössä kyse on siitä, että yritykset saavat meiltä rahoitusta tilanteissa, joissa sitä kasvun, investointien ja työllistämisen vuoksi tarvitaan, mutta jolloin perinteiset pankit eivät myönnä lainaa. Autamme usein esimerkiksi silloin, kun yritys investoi uuteen, muttei saa kaikkea tarvitsemaansa lainaa pankista. Pankki voi olla tällöin mukana kanssamme rahoittajana tai voit saada koko rahoituksen meiltä.

Pankilta voi olla vaikea saada rahoitusta esimerkiksi tilanteissa, joissa konkreettista vakuutta ei ole vielä syntynyt. Tällöin rahoituksemme voi toimia siltarahoituksena perinteiselle pankkilainalle – eli asiakas voi maksaa lainamme pois, kun vakuus syntyy ja pankki myöntää lainaa. Asiakkaitamme ovat aina yritykset, ja minimilainamäärä on 100 000 euroa.

Sanottakoon kuitenkin, etteivät kaikki saa meiltä lainaa. Käymme jokaisen lainanhakijan luottokelpoisuuden ja lainan tarpeen huolellisesti läpi. Työtä helpottaa se, että rahoitusasiamiehemme ovat kokeneita ammattilaisia, joista monella on takanaan vuosikymmenten ura pankki- ja rahoitusmaailmassa.

Pankeista eroamme myös siten, ettemme lainaa omaa rahaamme, vaan keräämme lainattavat varat sijoittajiltamme. Sijoittajille tarjoamme paitsi tasaisen, kuukausittaisen tuoton, myös mahdollisuuden tukea suomalaista yritystoimintaa ja talouskasvua.

Heitä – ja monia muita – olemme auttaneet
Mitä hyötyä tästä kaikesta sitten on? Paljonkin! Avullamme on investoitu, luotu uutta, rakennettu ja työllistetty. Rahoitimme muun muassa Oulun Taksipalveluiden kasvua – jonka seurauksena yritys palkkasi 100 uutta työntekijää. Se oli vuonna 2020 melkoinen voitto. Autoimme myös tablettitietokoneita valmistavaa oululaista Aava Mobilea lyhentämään tuotteidensa toimitusaikoja. Rahoituksemme ansiosta yritys sai hankittua tuotteidensa valmistukseen tarvittavien komponenttien valmiusvaraston, mikä lyhensi toimitusaikoja 20 viikosta 4 viikkoon. Olemme olleet tärkeässä roolissa myös Nordic Urbanin allashankkeissa. Esimerkiksi yhtiön Allas Sea Poolin hanke oli aluksi pankeille niin outo, etteivät ne lähteneet rahoittamaan sitä. Nämä ovat vain yksittäisiä esimerkkejä – olemme nimittäin välittäneet lainaa jo tuhansille yrityksille. Yritykset tarvitsevat rahoitusta, jotta ne voivat kasvaa, investoida ja työllistää. Uskomme, että juuri nyt on todella tärkeää auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään.

Tarvitsetko rahoitusta? Tutustu yrityslainaamme ja ota yhteyttä alueesi rahoitusasiamieheen. Meiltä saat aina henkilökohtaista ja nopeaa palvelua – puhelimen päässä ei ole robotti, vaan vaikkapa Matti, Ilkka tai Marika. Meillä on hyvät verkostot, joten laina järjestyy nopeasti. Ota yhteyttä, niin soitamme sinulle!