Tiedote uusista yhteistyö­kumppaneista

10.12.2013

Vaurauden Yrityslainat-palvelun pilotti-vaihe alkaa olla loppusuoralla. Palvelu julkaistaan näillä näkymin vuoden 2014 alussa. Kysyntä lainapuolella on suurta ja sijoittajien halu osallistua kotimaisten yritysten kasvuun on selkeästi läsnä sijoituspäätöstä tehtäessä. Vaikka toiminta on vielä tuoretta, niin luottosalkku on laadukas eikä luottotappioita ole jouduttu kirjaamaan. Vauraus pyrkii jatkossakin toteuttamaan vastuullista luotonmyöntämistä ja pitämään sijoittajien luottotappiot mahdollisimman alhaisina. Viimeaikaiset tapahtumat Pitkän kehitystyön myötä Yrityslainat-palvelu on saatu siihen pisteeseen, että voimme aloittaa kartoittamisen myös kansainvälisten markkinoiden osalta. Tavoitteena on kasvaa kannattavasti ja olla markkinajohtaja pk-sektorin vakuudettomilla lainamarkkinoilla. Uskomme Vauraudella, että rahoitusmarkkinat tulevat monipuolistumaan ja jatkossa yrityksillä on entistä enemmän rahoitusvaihtoehtoja tarjolla. Luontevin tapa Vauraudelle laajentua kansainvälisille markkinoille on tehdä se hyvien yhteistyökumppanien avulla. Olemmekin aloittaneet yhteistyön kolmen Suomessa toimivan meklariliikkeen kanssa. Uudet yhteistyökumppanimme ovat Finanssitaito Oy, Finanssitutka Oy sekä Novum Oy. Kyseiset tahot aloittavat Yrityslainat-palvelun myynnin vuoden 2013 aikana. Lisätietoja: Antti Suorsa, 040 143 0991 Toimitusjohtaja